15.09.2022

HR medarbejder til spændende stilling

Du bliver den første dedikerede HR-medarbejder, og du får derigennem mulighed for at sætte dit præg på stillingen fra begyndelsen. Du vil få ansvar for en bred vifte af HR opgaver som berør ansættelse, fratræden, personalepolitikker m.v. Vi er mellemstor virksomhed i Danmark, som er en del af en Schweizisk koncern, med fart over feltet, og derfor har vi mange bolde i luften. Vi er gode til at hjælpe hinanden og har fokus på at arbejde ud fra et helhedssyn, der rækker ud over egne opgaver.

Condair er kendetegnet ved en dynamisk og ligetil kultur, hvor medarbejderne har en optimistisk tilgang til at kunne løse opgaverne og imødekomme kundernes behov. Alle medarbejdere i Condair er yderst passionerede omkring det, de gør, og er gode til at dele viden, evner og idéer og dermed sparre med og hjælpe hinanden. Som HR medarbejder i Condair vil du blive en vigtig del af teamet.

Om stillingen

  • Ansvarlig for de daglige HR-opgaver i virksomheden
  • Ansvarlig for udarbejdelsen af alle medarbejders løn
  • Du får selvstændigt ansvar for alle HR-administrative processer. Du vil desuden have løbende samarbejde, sparring og tæt kontakt samt dialog med ledere og medarbejdere.
  • Du refererer til Økonomidirektøren, og du bistår ledelsen i rollen som PA, som en mindre del af dine arbejdsopgaver
  • Diverse administrative opgaver

Dine ansvarsområder

    • Sparring og rådgivning i HR- og personalejuridiske spørgsmål
    • Løbende tilpasning og udvikling af rekrutterings- og onboarding forløb
    • Opgaver vedr. f.eks. overenskomster og ferielov, hvilket også involverer opdatering og tilpasning af vores medarbejderhåndbog
    • Lokalt bindeled imellem Global HR i Schweiz og de danske medarbejdere
    • Bistå ledelsen med forskellige administrative opgaver, det kunne være møder, årsfester, besøg fra koncernen etc.

    Om dig

    Du har erfaring med HR. Du sætter en ære i, at der er styr på det grundlæggende og at være garant for, at kolleger og personaleinformation behandles med høj etik og professionalisme.

    • Lyst til og evner at udvikle HR-strukturer i organisationen
    • Du evner at arbejde selvstændigt og målrettet med egne opgaver
    • Du besidder gennemslagskraft
    • Du er imødekommende og samarbejdende
    • Du er god til at bevare overblik på tværs af systemer, mennesker og afdelinger

      Ansættelsesvilkår

      Stillingen er på 37 timer om ugen, men vi kan godt skræddersy en stilling med et mindre timeantal.

      Der vil være en grundig introduktion til jobbet med dine dygtige kolleger, så du bedst og hurtigst muligt kan finde dig til rette og varetage dit job. Vi tilbyder dig en attraktiv lønpakke der matcher dine kvalifikationer samt tilbud om en sundhedsforsikring.

      Er du interesseret?

      Du er velkommen til at ringe til rekrutteringspartner Torben Løvdal for yderligere information på telefon 3024 8852 ellers så send dit CV snarest muligt til e-mail: tl@wsgs.dk

      Om Condair

      Condair er en af verdens førende producenter af kommercielle og industrielle produkter og systemer til befugtning, affugtning og evaporativ køling og sætter standarden inden for energieffektivitet og hygiejniske løsninger. Condair-gruppen eksporterer til mere end 50 lande over hele verden.

      Condair leverer befugtning og køling til de allerstørste og førende virksomheder i verden, herunder de største datacentre. Vores løsninger styrer luftfugtigheden med stor præcision og er yderst energi- og miljøvenlige i strøm- og vandforbrug.

      Condair A/S er ejet af Condair i Schweiz, og gruppen har kontorer over hele verden. I Danmark er der 60 engagerede medarbejdere fordelt på vores hovedkontor i Ry og vores kontor i Slagelse.





      Få et kig indenfor hos Condair i Ry

       

       

      Condair er totalleverandør af fugtstyring