09.04.2025

Er du vores nye servicekoordinator?

Brænder du for den gode kundeoplevelse, og yder du sublim service? Trives du i en alsidig arbejdsdag med after sales support, service og mange forskellige arbejdsopgaver?

Så er du måske lige den Servicekoordinator vi leder efter til vores Team.

OBS! Rekrutteringsprocessen varetages af Hammer Andersen.  


    Om Condair A/S

      Condair er en af verdens førende producenter af kommercielle og industrielle produkter og systemer til befugtning, affugtning og evaporativ køling og sætter standarden inden for energieffektivitet og hygiejniske løsninger. Condair-gruppen eksporterer til mere end 50 lande over hele verden.

      Condair leverer befugtning og køling til de allerstørste og førende virksomheder i verden, herunder de største datacentre. Vores løsninger styrer luftfugtigheden med stor præcision og er yderst energi- og miljøvenlige i strøm- og vandforbrug.

      Condair A/S er ejet af Condair i Schweiz, og gruppen har kontorer over hele verden. I Danmark er der 60 engagerede medarbejdere fordelt på vores hovedkontor i Ry og vores kontor i Slagelse.


      Support, after sales og tovholder i en alsidig arbejdsdag

      Vi har travlt og ønsker at styrke vores serviceafdeling, og søger derfor en serviceminded medarbejder til vores serviceafdeling med base på vores kontor i Ry.

      Du skal sikre et solidt og givende forhold til vores kunder, så vi kontinuerligt vedligeholder vores position som en af verdens førende producenter inden for vores område.


      Dine arbejdsopgaver omfatter:

      • Koordinering og planlægning af serviceteknikere

      • Strukturering af optimal udførelse af service og montage opgaver - fra planlægning til fakturering

      • Løsning af administrative opgaver såsom materialeindkøb og opdatering af stamdata

      • Udarbejdelse og opdatering af serviceaftaler

      • Samarbejde med kollegaer på tværs af afdelinger

      • Være bindeleddet mellem kunder og vores service- og salgsafdelinger for at sikre effektive løsninger

      I dit daglige arbejde anvender du blandt andet SAP, Reeft og Office-pakken som en naturlig del af hverdagen. Erfaring med SAP er en fordel, men ikke et krav.


      Erfaring med koordinering og after sales support

      Som person er du serviceminded og brænder for at yde support. Du har et godt humør, nysgerrig samt en positiv tilgang til opgaverne. Du er kommerciel og drives af det gode samarbejde med både kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og er vant til at fungere som tovholder i en afvekslende arbejdshverdag. Du er en teamplayer og trives med at være en del af et team, hvor alle bidrager.

      I stillingen kommer du til at tale med mange kunder, og derfor er det vigtigt, at du er imødekommende, velformuleret og kan kommunikere med mange forskellige typer kunder.

      Teknisk flair, interesse og forståelse er en fordel men ikke et krav.

      Du taler og skriver dansk flydende og kan kommunikere på engelsk.


      En vigtig rolle i en international virksomhed

      Som Servicekoordinator hos Condair tilbyder vi:

      • En interessant jobmulighed i en vigtig og spændende rolle med masser af muligheder

      • Et job i en international, dynamisk koncern i vækst med produkter af høj kvalitet

      • Kompetente, engagerede kollegaer og sociale arrangementer i løbet af året

      • En god lønpakke inkl. pension og sundhedsforsikring

      • Mulighed for efteruddannelse

      • Du refererer til Condairs Servicechef.


      Ansøgning

      Rekrutteringsprocessen varetages af Hammer Andersen.

      Spørgsmål til jobbet og ansøgningsprocessen varetages af Jannie Marie Kristensen. Jannie kan kontaktes på email: jmk@hammerandersen.com eller telefon: +45 29 62 85 65

      Der kaldes løbende til samtale, så vent ikke for længe. Vi ansætter først når vi har fundet det helt rette match. 

      Se mere om ansøgningsprocessen på linket her : Hammer Andersen ansøgningslink - klik her

      Tilbage til nyheder